Hop til indhold

Evig killing - Risiko?


Sjaask

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg skal på torsdag besøge mit lokale internat hvor jeg havde i sinde at anskaffe mig en hunkilling som jeg har haft set billeder af på deres hjemmeside. Da jeg ringede derind fik jeg så fortalt, at killingen med garanti er 3 måneder, men at den simpelthen ikke vokser, og heller ikke er vokset siden de fik den ind.

Da jeg spurgte hvad årsagen kunne være, fik jeg fortalt at da det var en killing de havde fundet ude i naturen helt alene, kunne det have noget at gøre med at hendes krop af en eller anden grund nægter at udvikle sig.

 

Hvor vidunderlig tanken om at have en kat i evig killingestørrelse end lyder, har jeg svært ved at forestille mig at dette ikke må føre til en eller anden form for problemer for katten når den burde vokse.

 

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Er det muligt at hun grundet sin opvækst er bagud med hensyn til væksten, men at det hele vil komme hurtigt når de faste rammer dannes?, eller er det faktisk muligt at en kat forbliver i killingestørrelse hele sit liv uden at det har nogen betydning for kattens liv?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Åh det lyder super :D

Efter at have læst jeres svar søgte jeg på "dværgkatte" men efter at have set billeder af dem ser det ud til at deres ben er kortere end almindelige kattes, selv i killingestørrelse, og det er hende hers ikke, så jeg tror ikke hun går under den kategori.

 

Jeg er dog blevet tryggere ved situationen efter jeres svar, så tak for det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...