Hop til indhold

Skal snart have dejlige killinger men!!


Madsen

Recommended Posts

Jeg skal snart have kat for første gang :D

2 dejlige små røde main coon/ alm. huskat killinger.

Jeg er bare lidt usikker på hvordan jeg, (når jeg nu skal have dem hjem og nogle måneder) bedst transportere dem. Jeg havde tænkt mig at skaffe mig en transport kasse, men er en nok?

og kan man i værste tilfælde transportere dem i en kattebakke med overdækning??

nu har jeg ikke nær studeret sådan en katte bakke men for mig ligner den, når den har overdække, meget en transport kasse.

de skal transporteres i bil fra Helsingør til KBH så det er måske lidt langt for killingerne hvis de ikke har en rigtigt kasse eller skal dele en, men ved det ikke?

 

noget helt andet. hvordan er det med sygdomme og vaccinationer, og sterilisering.

kattene skal være indekatte på 3 sal, skal de stadig vaccineres når de ikke kommer udenfor?

er der nogle sygdomme som kan overføres fra mennesker til katte? jeg har læst at diarré kan overføres fra katte til mennesker men kan det også den anden vej?

jeg har læst at katten skal være ca. 6 måneder gammel før den bliver steriliseret, eller kønsmoden. hvad sker der hvis den bliver steriliseret før?

 

håber at i har nogle svar som er bedre end bøgerne :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...