Chilimus Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Er det normalt at hunkatten kaster op og får tynd mave efter befrugtning? Eller kan hun ikke tåle den tun hun fik i morges? HUn er helt stille og spinder ikke når jeg nusser hende.... Er alt som det skal være? Hvis det er maden - kommer hunså selv igennem det eller skal jeg gøre noget? Kan det skade befrugtningen? uuhh jeg er nu helt nervøs!!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Jeg vil tro det er morgenmaden Kan du ikke servere nogle overkogte ris med noget overkogt fisk (gerne torsk) eller kylling... Det er godt til missemaver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Jeg har ikke noget kød, men jeg har ris jeg kan koge... Er der nogen typer ris der er bedre end andre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Jeg plejer at bruge de almindelige billige ris... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Hej Henriette. tak for svar. Jeg kogte nogle ris, men da jeg ikke havde noget kød af nogen art ville damen ikke vide af det. Men hun er frisk igen. Jeg tror det må ha været noget mave halløj.... eller hormon tingeling. Hun ser ihvertfald ud til at være færdig med løb, hun kalder ikke længere og skubber ikke numsen op når jeg nusser hende. Men frisk er hun, for hun jagter hårelastikkerne på gulvet og spinder når jeg nusser hende. Men jeg holder ende inde lidt endnu, barre for at være helt sikker! Skal ikke have nogen sidespring med den lokale skobørste af en loppesæk! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts