Administrator Skrevet Marts 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2010 Burde vi have et forum med "Præsenter dig selv" Hvad siger I? Ville det være en god mulighed for at "komme godt igang" her på forum, hvis man havde mulighed for at skrive en lille hilsen med - her er jeg! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jeg synes at det er god ide! Så er det nemmere for folk at komunikere, el. sådan:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trollepige Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Hej det syntes jeg ville være en god ide, jeg er ny men ved ikke rigtig hvordan jeg kommer i gang med at skrive om mine børn. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Det er da en rigtig god idé. Jeg har skrevet lidt om mig selv og mine katte, det er jo dem, det meste handler om. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Hvor er dette præsentationsforum? Jeg vil da gerne præsentere mig for dem, som ikke allerede kender mig fra andre fora... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Så er det nye forum oprettet hvor du kan præsentere dig selv og dine katte :-) http://www.katteforum.dk/forumdisplay.php?f=20 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sonien0306 Besvaret Marts 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2012 Så er det nemmere for folk at komunikere, el. sådan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts