Hop til indhold

Hjæælp 13 uger killing vil ikke spise


Ozzy

Recommended Posts

Har brug for at høre om der er andre herinde som har erfaringer med killinger der ikke vil spise..

Vi hentede vores killing for 6 dage siden. De 2 første dage var han som en normal killing legesyg, og spistelidt af den medbregte mad fra opdrætter, men man kunne selvfølgelig godt mærke at han savnede sine søskende og mor.

Derefter stoppede han med at spise og drikke. Mandag morgen var han helt sløv og vi tog afsted til dyrlægen. Han var dehydreret, men havde ingen feber og der var intet at mærke på fordøjelsessystemet osv. Han fik sprøjtet saltvand ind i nakken og jeg fik Hills Prescriptiom diet a/d med hjem som jeg skal tvangsfodre ham med med, hvis han fortsat ikke spiser selv.( blander det med vand så han også får vædske. Han fik det lidt bedre om aftenen, men dagen efter var den gal igen, han var for sløv. Afsted til dyrlægen igen som igen gav saltvand. fortsat ingen feber osv. Han har 2 gange siden i aftes spist lidt selv, men ikke meget, i alt ca 1 teske fuld mad. Nogle gode råd? Er så bekymret for den lille fyr.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis dyrlægen ikke mener der er noget i vejen med ham, så ville jeg skyde skylden på vejret. Det er så lummert og trykkende her hvor vi bor - også selv om vi havde voldsomt tordenvejr i forgårs. Det passer også meget godt tidsmæssigt.

Har aldrig selv oplevet en kat blive dårlig af varmen, men har hørt om det. Aner dog ikke hvad man gør andet end det i allerede har gjort.

Håber på det bedste for det lille pus

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...