Stella Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg har en neutraliseret hunkat som er 4 år. Hun er en meget venlig kat, kælen men absolut på hendes betingelser. Det ud over består vores husholdning af en laborador som også er 4 år. Hund og kat har det fint sammen. Nu er det således at vi fra den nærmeste omgangskreds er blevet spurgt om, om vi vil overtage en hankat. Hankatten er også neutraliseret, så det burde ikke være noget problem. Det er lidt af et dilemma, for egentlig synes jeg vi har dyr nok, og det jeg frygter mest er, at den nye hankat skal jage vores egen hunkat væk, hvilket jeg vil være rigtig ked af. Er der nogen der har tilsvarende erfaring? Stella Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2010 hvis du synes at det er et dilemma og at i har dyr nok synes jeg du skal sige nej tak til tilbudet hvis man vil overtage et dyr skal det være fordi man selv ønsker det og ikke fordi man vil gøre nogle venner en tjeneste.og hvis du nu fortryder at du overtog den går det jo ud over katten. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Februar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2010 Der må jeg sige at jeg er enige med Mikkel, hvis du tager katten til dig, og I fortryder, så kunne det jo ende med at katten skulle flytte endnu engang, og det er da synd for katten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2010 Jeg er nok lidt enig med Mikkel og Holsen, men i kunne måske sige at det kunne komme an på en prøve og så kunne katten jo altid komme hjem til den gamle ejer? Jeg ved det ikke.. Sådan noget kan jeg slet ikke sætte mig ind i, da det nok ville tage mange timer.. Held og lykke! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts