Sidsel-Shelby Skrevet Maj 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2011 Hej jeg ved ikke om min tråd ligger det rigtige sted er ny er her inde Mine katte har fået killinger, mor er almen sort huskat far er halv hvid norsk skovkat. ville høre om hvornår og hvordan man kan se om de bliver langhåret ?? synes selv de ser ud til at blive rimelig langhåret her er nogen billeder af den ene han killing de er 3 uger gamle nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Sikke en fin hvid killing, kan h*n høre? Jeg vil skyde på at h*n er/bliver semilanghåret, da en NFO (norsk skovkat) er i den kategori. Tillykke med huskattekillingerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sidsel-Shelby Besvaret Maj 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Ja han kan sagtens høre Det skal lige siges at både mor og far er korthåret dog har faren en enormt tyk pels.. Men min hankats mor er ægte NFO .. Så var usikker på om killingerne kunne blive langhåret Og mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Årh nej dog. Jeg er altså bare en af dem der ville have 100 katte hvis økonomien og kæresten tillod det! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sidsel-Shelby Besvaret Maj 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Ja kender det kun alt for godt men ham her beholder jeg også selv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sidsel-Shelby Besvaret Maj 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Han er nemlig for dejlig til at gå af med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts