Coon Danica Skrevet Maj 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 17, 2011 Jeg sku' bare se om jeg ku'. Her er Kalle Knaldperle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Hvor er han dejlig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coon Danica Besvaret Maj 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Kalle og jeg takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Årh for den da hvor er han bare lige til at bide i! Han ligner en rigtig fjollemikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coon Danica Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Mange tak....ja, du har helt ret...han er en fjollemikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts