Hop til indhold

Kastration


O´ernes mor

Recommended Posts

Så er der bestilt tid på Ingers kattehjem til kastration af vores dreng på fredag. Vi GLÆDER os :) Håber han får samme resultat ud af det som vores gamle hankat mht livskvalitet.

Og vi kan få vores nattesøvn i fred ;)

Lillepigen skal så under kniven om en måneds tid. Kan varmt anbefale Ingers kattehjem´s priser til andre der har en stram økonomi, en gerne vil gøre det bedste for sine børn.

Kan sige at en kastration koster lige under 900 kr. Det er inkl. øremærkning og vaccine. Samme omgang for hunkatte koster 1200 kr. Så det er en del billigere end alle de dyrlæger jeg har snakket med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Han kalder på damer dagen lang. Der går ikke mange sekunder imellem - i vågen og ind i mellem også når han sover - at han miaver eller kurrer som en anden due. Han er blevet helt hæs af at have gået sådan en snart en måneds tid.

Han sover sammen med mig i sengen om natten og inden han fik øjnene op for damerne så var det kun om morgenen eller et par sjældne gange om måneden måske han vækkede en fordi han nu mente vi skulle ae og jeg eller kæresten skulle vaskes. Så selv om han næsten altid har snakket en del, så har det aldrig været dissideret larmende som det er nu. Så det krydser vi fingre for kan komme igen. Ihf at han bedre kan slappe af. Han er jo desværre også igang med at bevise bla. Henriettes udsagn om at fertile hankatte tit bliver tynde da de ikke kan koncentrere sig om meget andet end de der damer og lede efter dem osv. Han æder dog stadig meget, men han er også alt alt for overaktiv og render ofte hvileløst omkring.

Så vi venter kun at det kan gå den rigtige vej :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...