Hop til indhold

Senior kat


Den bekymrede

Recommended Posts

Jeg har en senior kat på 10 år som har her for den sidste måned pludselig virket sløj. Han har for 3. Gang med 14 dages mellemrum fået et anfald hvor han virker svimmel og ligger sig ned mens han stirrer i luften og laver langsomme bevægelser med forbenene. Efter 1 minut rejser han sig op, vakler lidt og går så til døren og vil ud som om intet hent. Jeg har googlet en masse om sygedomme men alle henviser til at de ikke spiser eller drikker. Min kat har en god appetit og drikker også massere af vand. Tisser og laver afføring som han plejer. Han gemmer sig heller ikke som han gør når han har det skidt. Hans adfærd har også ændret sig lidt, sover en del mere men han er jo også en seniorkat. Han løber ellers rundt og hilser som han plejer. Var hos lægen i oktober til check og det var han sund og rask. Har mærket og set efter sår eller unormer men intet. Det er de 3 anfald jeg er bekymret for. 
 

nogen der har oplevet lignende? 

den bekymrede

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...