Hop til indhold

mine katte


Gæst linda1824

Recommended Posts

Gæst linda1824

hej jeg har en han kat på 3år pludselig er han begyndt at lave afføring på spise bordet og til tider inde på min datters værelse,han er også begyndt at tisse til tider i stuen og på min dyne om natten,det skal siges han stadig gør alle de ting også i sin katte bakke som bliver skiftet 3 gange om ugen da jeg har en hun kat også på 3år

han er kastereret som helt lille

de er inde katte og har altid været det,min altan har jeg lukket af med hegn så de kan komme ud i luften men tit når han har været ude på altan løber han vildt rundt og hele kroppen ryster og klør som om han har lopper og det har de ik da de jo som sagt er inde katte

er der nogle som har råd om hvorfor han opføre sig sådan lige pludselig

hilsen linda:confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst linda1824

ja hvis bare det var de ting du fortæller så vil jeg forstå det,men det underlige ved det at der intet er sket her i familien det er som det altid har været og katte grus er det samme som de plejer at få og han går også i katte bakke som er ude på toilettet som den altid har været,

jeg har kontaktet en dyrelæge som spurgte det samme som dig og den så kunne være stresset men dyrelægen kunne forstå at alt var roligt og som det plejer,og sagde de ville få en til at ringe som var tilknyttet dyre klinikken og vidste alt om dyr men hørte intet tilbage

ja det er noget underligt noget han begynder på og også til tider møg irreterende at han gør dette

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...