Lonny Skrevet Marts 17, 2011 Rapporter Skrevet Marts 17, 2011 Hej Alle. Igår var jeg så heldig at modtage det nye kattemagasin, og da jeg har en top kat i Racekatten, flåede jeg bladet på for at finde min smukke kat... Men racekattens topkatte var ikke i bladet :mad: KK og Darak (vist nok) var i med billede og alt ting.. Øv føler mig snydt når jeg nu har et skøn kat, som jeg havde glædet mig til at finde et billede af i Kattemagasinet.. Det er jo ikke sikkert at man prøver det igen.. Suk... Hilsen Lonny - der trods at er mega stolt af Bailey - selvom det åbenbart ikke var stort nok til at komme i KM. Citér
dkkorat Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Besvaret Marts 17, 2011 Din kat er helt sikkert i bladet næste gang - klubbernes topkatte præsenteres altid to klubber ad gangen. Citér
Lonny Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret Marts 17, 2011 Takker. Det er jeg glad for at høre :-) Undret mig også over det. Har kun udstillet lidt over et år, så er stadig lidt ny i det :-) Citér
Recommended Posts