Hop til indhold

Hvordan har du indrettet dit hjem til din(e) katte?


Cat-lady

Recommended Posts

Er der nogen der har nogen gode tips til spændende katte-indretning?

 

Hylder til loftet?

Huler, hvor henne?

Sikret vindue/løbegård?

 

Jeg har købt nye hylder i Silvan i dag, som skal hænges op, så mine søde katte kan få lidt mere udfordring...

 

Jeg trænger bare til indspiration, til hvad man kan lave af sjov til ens katte :) Specielt er det vigtigt, når mine katte er indedørskatte, har kun 1 stort vindue, og så er lejligheden kun en 1 værl. med 38 m2... Det er slet ikke optimal plads til 2 katte, men jeg har ikke andre muligheder lige nu, så jeg prøver at indrette det hele efter deres behov.... :)

 

 

Så frem med billederne til alle katteelskerne!

 

 

Desuden skal det lige nævnes, at jeg overvejer et nyt kærligt hjem til den ene "lillemand", se under annoncemarked ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal bare sørge for at lave din lejlighed i 3D, som jeg skrev i den anden tråd.... :) Så har du skam rigeligt med plads, endda til en eller to katte mere.

 

Herhjemme har jeg tre store kradsetræer (miljøer) som de hygger sig meget i. To i stuen og et i køkkenet. Derudover har jeg fire små, simple træer, som kun bruges til at kradse på. de står rundt omkring i huset. Så har jeg nullerputsenge, en ligger i vores tøjskab, en på komoden i gangen og en i baggangen på reolen. Derudover har de et telt ude i køkkenet, de har også et udenfor i deres løbegård. Så har jeg et stof telt i mit tøjskab. Rundt omkring i vindueskarmene har vi vinduespuder til dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...