Hop til indhold

Afskyr mig...


louis

Recommended Posts

Hej kære katte forum brugere jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med..

Her for 1 år og 2-3 måneder siden fik min mormor en burmeser kat.

problemet er at katten simpelthen HADER MIG, hver evige eneste gang jeg nærmer mig den så hvæser den af mig og løber væk, og det mærkelige er at den elsker mine brødre og mine forældre og selvfølgelig også min mormor, den hopper op til gæsterne der kommer derover men snerrer af mig, jeg er bange for at det enten er fordi at den gang at hun fik den var vi ude og hente den og da vi skulle hjem var det mig der sad på bagsædet med den i transport-kassen hvor den miavede hele turen hjem og derfor forbinder mig med noget slemt, eller fordi jeg har været al for ivrig for at komme i kontakt med den.

uanset hvad der er sket vil den ikke kæles af mig.

Håber at i har nogen bud på hvordan jeg kan gøre mig bedre venner med den så jeg kan komme til at kæle med den.

Link til kommentar
Del på andre sites

okay vil prøve... det er trodsalt en burmeser og de har ry for at ofte ville i kontakt med mennesker.... men tror at den vil nyde det mest vist jeg stopper med at prøve at komme i kontakt med mig...Det er lidt svært for jeg har prøvet det før men syntes ikke rigtigt det virker....

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...