Hop til indhold

Kat tisser i bakken og laver på gulvet


Sille

Recommended Posts

Jeg er en frustreret (ny) katteejer til fantastisk sød kattekilling på 5 måneder. Hun benyttede bakken på helt normalvis fra begyndelsen, men begyndte efter 2 uger at lave på gulvet oftest lige ved siden af kattebakken eller i nærheden. Hun tisser i bakken og går derefter ud på klinkegulvet og skraber som var det grus, laver og skraber igen på gulvet. Jeg har en oplevelse af at have prøvet ALT. Har forsøgt med to bakker, forskelligt grus ( Ever Clean med og uden parfume samt Cat's best ) Jeg har købt Baldrian spray og felliway spray, renser kattebakken straks efter den mindste tissetår. Vasker gulvet med rodalon, så der gerne ikke skal være spor af lugt fra afføring. Jeg har forsøgt at bære den ned på bakken lige efter den har sovet og spist. Kattebakken står fredligt og langt væk fra dens madskåle. Jeg er ved at gå lidt ud af mit gode skin, glæder mig meget til at hun må komme udenfor og samtidigt frygter jeg også hun enten hun vil lave lort på fliserne i haven eller kommer ind og gør det på vores klinker. Hun er en meget kælen tillidsfuld kat og har ikke nogen tegn på hverken sygdom eller anden mærkværdig adfærd. Er der nogen har har nogen råd til hvad jeg dog kan stille op? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...