Hop til indhold

Dynetisseri


Fnuller

Recommended Posts

Vi har de to skønneste killinger, nu på ca 6 mdr. De er søskende og elsker hinanden meget højt. 

De er henholdsvis steriliseret og kastreret og meget dygtige og velopdragne (hvis man kan sige det om killinger 🤗

De går ikke på bordene, de kradser ikke i møblerne, og har lige siden vi fik dem hjem, været 100 % renlige

Vi bor på 2 etager og soveværelserne er på 1. sal. Vi har de sidste 4 uger kun haft tissekasse i stueetagen, uden problemer og i fredags fjernede vi så den sidste, og nu bruger de kattelem, som om de aldrig har gjort andet, og er så dygtige 👏👏👏

Det vil sige indtil i går.. 

Lige pludselig i går morges, sætter vores lille hunkat sig ned på min dyne og tisser.. Uden forvarsel overhovedet.. 

Og nu har hun lige gjort det igen 😱

Hvad f... skal vi gøre? 

Vi har ikke mulighed for at lukke døren til soveværelser (vi har ingen dør der) og jeg vil også være meget ked af at lukke dem ude, da vi jo gerne vil putte med dem.. 

Men jeg forstår simpelthen ikke hvad der foregår, hun er ellers super glad og tryg og godt tilpas. 

Gode råd modtages med kyshånd 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...