Hop til indhold

Katte grus/sand, lugt


bumle

Recommended Posts

Så skete det desværre for mig at jeg fik et brev om at man kan lugte at jeg har en kat (kattetis) og der skal gøres noget ved det.

Min kat tisser kun uden for hans katte bakke hvis jeg har glemt at tømme den og der ligger noget vasketøj ved siden af vaskemaskinen, sådan, far du har glemt at tømme katte bakken. Hvis han er stresset eller nervøs kan det ske et andet sted tæt på badeværelset hvor hans katte bakke står, jeg har haft kat i  næsten 10 år, det samme stede jeg har boet i alle 10 år.

Bruger dette som i meny koster 15kr og efter jeg fik købt en helt ny lidt større kattebakke tog jeg kattegruset med til min dyrlæge (skulle have noget mere kattegrus i meny) og fra da jeg var derinde for at købe ny kattebakke fik jeg at vide at de sælger noget som er ca dobbelt i størrelsen som koster ca 150 kr (noget af en forskel) og som har noget som ikke på samme måde som det billige for det til at lugte (der ikke noget i det fra meny som dæmper lugten og fik anbefalet at prøve at bruge mere i katte bakken). 

Jeg synes 150kr er meget for noget som måske holder 2 uger, kan i anbefale noget andet som er billigere ?   

Jeg plejer at tømme min gamle kattebakke  i weekenden og lade den stå med noget radalon i 5-10 min efter jeg først har skyldet den i varm vand og skylder den igen  i varmt vand når radalon har været brugt. Der findes luftfrisker til os mennesker da der godt kan lugte selv om vi har trukket ud, hende jeg snakkede med hos dyrlægen kendte ikke noget tilsvarende til dyr (kattetis men også bare generalt), kender i noget ?

 2085974604_tAHDR7q1.thumb.jpg.ae5504f33a8fd3e576f8553f7525a989.jpg586490135_338688_4299679898992_2042930200_o1.thumb.jpg.d5e0ba8e36e1573f6b792ac18c9d80ef.jpg

Redigeret af bumle
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...