Hop til indhold

Legekammerater søges!


Line Pedersen

Recommended Posts

Maine Coon killing/kat på 1/2 år søger legekammerater i Storkøbenhavnsområdet.

 

Pyjamas bor sammen med mig i en 2V, og jeg må desværre kun have 1 kat, så jeg kan ikke give hende selskab i det daglige, medmindre der er nogen, der vil lege ind imellem.

 

Måske bor du også i lejebolig, og har det samme ønske om at give din kat en "vennekreds" blandt artsfæller :)

 

Det kunne da være skønt at lade dem være sammen i dagtimerne ind imellem, eller lege mens vi drikker en kop kaffe:confused: Alle forslag er velkomne.

 

De fleste katte synes jo godt om selskab af artsfæller, selvom de er territoriale og ikke-flokdyr.

 

Jeg kan hente/bringe, hvis det skal være, og din kat må også hjertens gerne komme på besøg og blive passet en aften eller i hele din ferie, hvis de bliver gode venner :rolleyes:

 

Er det ikke en super idé?

 

Ring på 6167 0661 hvis du har lyst til at sludre om sjove muligheder.

 

Jeg er sikker på, at det fint kan lade sig gøre :)

 

Mange hilsener fra Line Pedersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tinkavera

Du skal nu ikke være sikker på, at det fint kan lade sig gøre. Katte er, som du også selv skriver, territorielle dyr.

 

Hvis du gerne vil give din kat en legekammerat, så skal det være endnu en kat, der sammenføres med din ... og bliver boende.

Jo før desto bedre, for jo ældre kattene bliver, desto sværere bliver det at føre dem sammen.

 

Jeg synes du skulle foreslå tilladelse til to neutraliserede, øremærkede katte på næste afdelingsmøde eller generalforsamling (går ud fra det er boligforening).

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder som en spændene idé, men hvis det var mine katte tror jeg ikke de ville synes det var sååå sjovt igen.

De var længe om at blive gode venner med den nyeste ankomne :P

 

Men det er da ikke til at sige om der findes en kat som lige passer din!

Synes også det lyder spændene det du skriver med at du går tur med din kat, har overvejet det samme!

Hvad er det for en bog du refferere til?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...