Hop til indhold

Min hankat er Kryptorchid ...


Liindberg

Recommended Posts

Hey alle ..

 

det er sådan at jeg har en hankat der er kryptorchid, og han er begyndt og strinte helt vildt og skal kastreres ..

 

Men da jeg er gået hen og blevet arbejdsløs tjener jeg ikke så meget som før, og det er svært og få pengene til og række ...

 

er der nogen der kan sige mig hvor høj en pris jeg ca. skal forvente og betale for sådan en tur ??

 

har set et sted at det er ca. dobbelt pris af en normal kastretion, men er ikke sikker.. det kunne være rart hvis andre måske har prøvet det, så man kunne få sig en ide af omfanget..

 

jeg har prøvet og kontakte min dyrelæge, men de sagde at de først kunne give mig en pris når de var færdige med operationen .. : /

 

håber i kan hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tinkavera

Lidt underligt at dyrlægen ikke kan give en cirkapris. Men hvis h*n ellers er en dygtig dyrlæge, så synes jeg da, du bare skal få katten kastreret der. Det vil trods alt ikke koste en herregård. Hvis regningen så bliver højere, end du kan betale den med det samme, så må dyrlægen jo give dig et par girokort med, så du kan betale over et par måneder. Kastreres skal katten jo.

 

Ellers tror jeg du kan regne med et beløb, der svarer til prisen for få en hunkat kastreret. Nogle dyrlæger har prislister på nettet, så du kan måske få en ide om prisen ved at tjekke dyrlægesider.

 

Selv om økonomien er stram, så lad endelig være med at gå efter de billigste dyrlæger. Nogle af disse, burde slet ikke praktisere :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...