Hop til indhold

Hun killinger kan ikke sammen? Hjææælp.


kevenniels1

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg har et lille "problem" og jeg tænker at her inde er det rigtige sted at spørge. 

I fredags kom min kæreste hjem med vores nye lille killing ella. Hun er 12 uger men meget mindre end de andre i hendes kuld. Hun er så rolig og kælen og forsigtig. Lige sådan en kat vi gerne ville have. Igår valgte vi at tage imod hendes søster siki, altså fra samme kuld og opstår problemet. Siki er meget sky, og vil ikke rigtig værken lege eller snakke med ella, hun er lidt sky over for os, men vil gerne snakke lidt. Dog ikke kælen. Hun har enkelte gange væset af ella, og også dasket ud efter hende. Man kan intet mærke på ella. Kan det virkelig passe at to lige gamle killinger fra samme kuld, ikke kan sammen. Er vi nødsaget til at finde et bedre sted til siki. Det skal lige siges at vi bor i lejlighed, så de er indekatte. Men jeg tror måske at sika ville passe bedre ind på en går, eller i hvert fald som udekat. Gode råd søges. 

Hilsen en undrende katteejer. 😁

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...