Hop til indhold

Mistet sin misseven


AnnieSofie Andersen

Recommended Posts

Hej allesammen. 

Vi mistede familiens bedste ven for 5 dage siden, og det har taget rigtig hårdt på os. Især, for vores anden kat. 😔

Vi kan slet ikke kende ham, han går hele tiden rundt og kalder på den anden kat, holder os vågne om natten, han spiser ikke rigtigt noget og han ligger bare og ligger. 😔 

Kan katte godt reagere sådan, når de mister en ven? 

Han er 2 år, og vi har haft begge katte siden de var 12 uger. 

Nu tænker vi jo selvfølgelig at han skal have en ny ven, men vi har ledt internettet tyndt uden held, vi har skrevet til hittekilling i Nordjylland og har ringet til internaterne i området, men desværre ingen held. 😔

Så nu tænker jeg, at spørge jer til råds. Måske I havde vores kommende nye bedste ven? 

Vi har ikke krav til racen, køn eller alder, bare den vil passe godt ind i vores hjem. 

Det eneste krav vi har, er at den skal kunne med børn. Vi har nemlig børn på 3,5 år og 1 år. De er begge født og opvokset med katte og er meget gode til dem, men her er jo en del larm og hvad der ellers høre med, med så små børn 😄 

Ellers er vi en familie på 4, der bor i vores eget store hus, hvor der er plads til kattene overalt, jeg er frivilligt hjemmegående med børnene, så kattene har sjældent dage alene hjemme. Kattene vil også få mulighed for at komme ud i voliere, da min mand er ved at bygge et i forlængelse med vores hus. Vi bor i Hadsund i Nordjylland.

På forhånd mange tak for hjælpen. 

Redigeret af AnnieSofie Andersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...