Hop til indhold

Min kat er væk! :'(


Kattevenner

Recommended Posts

Min kære kære Nala er løbet væk! 😢

Jeg har haft hende i 12 år, og hun er aldrig løbet væk fra mig før!

Min 4-årige pige græder om aftenen og siger hun vil have katten og spørger hvornår hun kommer tilbage.

Jeg troede noget forfærdeligt var sket med Nala, men i dag, nøjagtig 3 uger efter hun forsvandt, fandt min mand hende gående på vej hjemad på vores grusvej! Jeg blev så lykkelig da jeg kom hjem og hun var der, men hun var ligesom ikke sig selv. Hun havde været så kælen og opmærksomhedssøgende dagen inden hun forsvandt, og hun har altid været min og meget hengiven, og nu ville hun slet ikke snakkes med. Hun har altid være lykkelig for at se mig og spinder så snart jeg tager hende op, bare der er gået en dag, vi ikke har været sammen. Men hun spandt ikke, da jeg tog hende op, og første gange døren blev åbnet, var hun væk igen... 😢 Jeg er fuldstændig knust.

Det var som om hun havde travlt med at komme et andet sted hen. Jeg tænker måske nogen har taget hende til sig? Holdt hende inde måske? Kan nogen finde på det? Dengang hun forsvandt havde der været 3 dage med uro i huset (overnattende gæster) og jeg så hende ikke hverken på dag 2 eller 3. Jeg kaldte og ledte alle vegne, da gæsterne var taget hjem, men hun var ingen steder at finde. Hun kom ikke engang hjem for at spise. Det ligner hende ikke at forsvinde på den måde! Så jeg tænkerne gæsterne har været for meget for hende, og nogen har taget hende ind, mens hun var træt af det. Hun var nemlig i meget god foderstand, da hun kortvarigt var hjemme i dag, så hun har ingenting manglet, og er jo heller ikke kommet hjem efter mad, så det finder jeg meget mistænkeligt. 

Men hun bar da halsbånd da hun forsvandt, det var så væk nu, og hun har meget tydelige øremærker, så ingen kan da være så samvittighedsløse at tage en kat til sig, der er ejet i forvejen?

Jeg vil i hvert fald ikke give op. Når/hvis jeg ser hende igen, så tager jeg hende ind, og så åbner jeg ikke bare lige døren igen! Så skal hun forkæles og nusses og mærke, at det er her, hun hører til!

Men hvad gør jeg nu? Hun er jo væk igen! Hvad hvis der går 3 uger igen. Eller hun ALDRIG kommer tilbage. Jeg har jo ingen idé om, hvor hun holder til henne. Jeg vil ikke miste min kat gennem 12 år bare pga. en enkelt gang med nogle overnattende gæster. 😢

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker ikke til at der sker det store på dette forum. Men I får lige en lykkelig update. :)

Jeg har kigget lidt på krak-kort og fandt et sted hun måske kunne holde til. Bankede på hans dør, men der blev ikke lukket op, selvom han var hjemme. Jeg lagde en efterlysning i hans postkasse med billede og telefonnummer, hvis nu han havde set hende. Han ringede ikke.

Jeg tog vores bengal med ud i snor i dag, for at se om hun kunne finde Nala. Og ja, det kunne hun faktisk! Hun snusede og kaldte og fandt til sidst frem til hende, lige udenfor lige netop hans hus! Og Nala gik tilbage mod huset, som om hun hørte til der. Men jeg overtalte hende til at komme hen til mig igen.

Hvad, har han stjålet hende???

Så nu har vi vores skønne og dejlige kat tilbage, takket være vores fantastiske bengal, og jeg lukker hende IKKE ud igen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...