mikkel Skrevet December 30, 2009 Rapporter Share Skrevet December 30, 2009 min store killing på 8 måneder er pludselig begyndt at lave stort uden for kattebakken,det har den aldrig gjort før jeg renser kattebakken jævnligt og skifter grus.det er ret ubehageligt at den er begyndt med den opførsel.er der nogen der kan fortælle mig hvorfor den pludselig opfører sig sådan,den tisser da godt nok i bakken :confused: mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tilde Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Du må meget gerne sige, hvis du får svar på dit spørgsmål, da jeg har lige nøjagtig det modsatte problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Miss Maja Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Er det en han eller en hunkat? Min killing Viggo goer det ogsaa...han har nu gjort det fra start, ved ikke om det er fordi han ikke kan ramme ;-) eller det har noget at markere sit revir...har haft hankatte foer der fint har ramt bakken...Men nu har jeg altsaa valgt at have avis liggende under bakken saa jeg slipper for at goere rent HELE tiden :-) Hilsen Miss Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 jeg prøvede at skifte foder og efter et par dage gik den fint på bakken igen,om det så var det der gjorde ved jeg,men den har ikke gjort uden for bakken siden. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Miss Maja Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Fint nok at det loeste sig selv... :-) Tror desvaerre ikke det hjaelper paa min kat...men det er da vaerd at proeve :-) Hilsen Miss Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts