Hop til indhold

Min Kat piver/klynker om morgenen og om aftenen.


Madsen

Recommended Posts

Hjælp! jeg er ved at blive gal over min kat... Den siger som en due hver morgen og aften.

det er ikke så slemt om aftenen, men om morgenen der startere den ca. kl. 6.00 og stopper først når han skal sove til middag ca. kl. 10.30.

Vi synes at vi har prøvet alt! fodret ham af, leget med ham til at ikke gad mere, og vi har prøvet at ignorer ham men så bliver piven bare til rigtig miaven. Der er ikke noget der hjælper!

Han er ca. 7 måneder gammel, han er neutraliseres og han har en grå legekammerat som også er neutraliseret og de er fra samme kuld.

Min grå missekat er der ingen problemer med, han opfører sig som en normal kastreret han kat, sover det meste af dagen og er dejligt kælen.

De er begge to indekatte og har kunne været ude når de var hos dyrlægen. (dvs. i en transport kasse frem og tilbage med bil)

 

Er der nogen som har nogle ideer til hvad vi kan gøre for at får han til at holde op med at pive? eller måske hvordan vi kommer til bunds i hvorfor han piver?

det har stået på nu i snart 4 uger og det bliver kun værre og værre...

 

Han ikke haft ham til dyrlægen fordi katten ikke piver om dagen... det er kun om morgenen og om aftenen...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...