Hop til indhold

hvilken race er min killing?


SunnyH

Recommended Posts

For en måned siden fik jeg hentet en killing. Jeg fik at vide, at moren er en alm. huskat, men den forrige ejer ved ikke hvilken race faren er! Min killings pels ser lidt speciel ud. Den er brun/grålig har både striber og pletter, derfor kom jeg i tanke om en bengaler. Dyrlægen mente måske også at den kunne være en bengaler, men det var meget usædvanligt at den hanbengaler rendte rundt udenfor. Hvad tror I det kunne være?? :confused:

 

IMG_3621.jpg

IMG_3611.jpg

IMG_3622.jpg

IMG_3612.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
For en måned siden fik jeg hentet en killing. Jeg fik at vide, at moren er en alm. huskat, men den forrige ejer ved ikke hvilken race faren er! Min killings pels ser lidt speciel ud. Den er brun/grålig har både striber og pletter, derfor kom jeg i tanke om en bengaler. Dyrlægen mente måske også at den kunne være en bengaler, men det var meget usædvanligt at den hanbengaler rendte rundt udenfor. Hvad tror I det kunne være?? :confused:

 

[ATTACH=CONFIG]99[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101[/ATTACH]

 

Han ligner en helt almindelig skøn huskat, med et rigtig flot mønster :o)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...