DK Musplheim Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Søde admin - jeg ved ikke hvad du har lavet, men efter den facebook-knap er kommet får jeg en sikkerhedsadvarsel hver gang jeg skifter side herinde. Altså der popper en advarsel op om, at denne side forsøger at åbne en anden side (facebook). Den advarsel skal jeg så sige nej til 1-2 gange før jeg kan komme til at læse emnet eller besvare det. Det er godt nok træls!!!!!!! Dette er i øvrigt ikke det eneste forum det sker på, og jeg er bare SÅ træt af det - hvis jeg vil åbne facebook - så skal jeg nok selv gøre det.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Det er ikke lykkedes mig at genskabe den fejl du får. Har du stadig problemet? Kan du prøve at teste i en anden browser, eksempelvis Google Chrome eller Firefox, om det er et browser problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DK Musplheim Besvaret Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 hermed et screen-dump. denne meddelelse får jeg hver gang jeg skal skifte side herinde. Jeg har kun explorer og vil ikke have andre... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Det er fordi du har tilføjet facebook.com til websteder du har tillid til - er det med vilje? Ellers kan du fjerne facebook derfra, så får du ikke fejlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DK Musplheim Besvaret Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Jamen jeg har da tilføjet masser af sider jeg har tillid til - de bliver da ikke forsøgt åbnet hver gang jeg skifter side herinde? Så det må da være "noget" på denne side (dette websted) der gør det? Ellers skulle hver eneste side jeg besøger på internettet jo forsøge at åbne facebook og alle de andre sider jeg har tillid til?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts