Hop til indhold

Jeg skal ha' killing:D Men gode råd mangler jeg, og hvilket foder er bedst??


FIXONI

Recommended Posts

Okay Tak:D En af mine veninder bruger klumpgrus til sin kat og en anden piller.. Hvad synes du jeg ska bruge?:)

 

Jeg bruger selv Litter Pearls (hvide perler) de klumper ikke, men suger væsken og indkapsler lugten. De hænger heller ikke så nemt i poterne, så det er begrænset hvad der slæbes med ud fra kattetoilettet på gulvet.

 

Kattegrus der klumper er også ganske udmærket.

 

Hvilke piller tænker du på?

Link til kommentar
Del på andre sites

nu er der alså nogle katte der nægter at gå ind i et lukket toilet,min egen kat nægtede at bruge det,så jeg bruger nu et åbent toilet

og extreme classic grus der ikke lugter og binder godt,men der findes et hav af grus så du må prøve dig frem.held og lykke med killingen.

 

mvh

mikkel

 

Mange tak;)

Link til kommentar
Del på andre sites

nu er der alså nogle katte der nægter at gå ind i et lukket toilet,min egen kat nægtede at bruge det,så jeg bruger nu et åbent toilet

 

Ja jeg var selv nød til at tage lågen af i starten da den heller ikke ville bruge det, men efter 14 dage uden låge kunne jeg sætte den på igen, og nu accpterer den det heldigvis.

Link til kommentar
Del på andre sites

Må vi se den? :)

 

 

Vi har lavet en aftale med en så det er KUN måske jeg skal have denne killing da de ikke er helt sikre på om det er en han el. en hun.. Hvis det er en han får jeg den, men hvis det er en hun så nej, da en anden har ringet først, men hun vil kun have den hvis det er en hun.. Meget indviklet:D

 

63656815_11122009080733_9865_2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...