Hop til indhold

Import af kat fra sverige til danmark... Hvad skal der til?


Pigen

Recommended Posts

Jeg skal (forhåbentlig) hente en lille pige-kat fra Sverige om et par uger, men vi har lidt svært ved at gennemskue hvad der skal ordnes inden hun kan flyttes til dk. Hun har stamtavle, som vel skal omregistreres eller hvordan foregår det. Er helt ny i stamtavle-verdenen, så er helt blank, men håber nogle herinde har erfaring eller ved hvem jeg kan spørge. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Killingen er fra 10/6. Det vil så sige, at hvis jeg henter hende inden, så skal jeg ikke gøre noget? Hvad med kattepas?

Opdrætteren har aldrig solgt til udlandet før og er derfor også lidt i tvivl om hvordan vi gør. Selvfølgelig ved SVERAK det, men tænkte at nogle herinde måske også vidste lidt. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg skal hente kat i Sverige i okt. måned og hun er så over de 3 mdr. Hun er rabies vaccineret, chippet og har fået EU pas. Der skal gå 21 dage fra hun har fået rabies til hun kan indføres i DK. Din opdrætter skal få en transfer fra sin klub som du skal have med hjem til DK og den sender du så til din klub sammen med hendes stamtavle og så får du en dansk stamtavle til hende. Det kaldes import og koster vist 450 kr.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...