Hop til indhold

MIn kat plager konstant


Recommended Posts

Hej Katteforum! Min kat Molly har fået en underlig idé om, at hun åbenbart gerne vil ind i mit skab. Hun plager, plager og plager hele tiden, hun kan blive ved med at stå og miave og kradse på skabsdøren i nærmest en halv time, når jeg endelig åbner skabet går hun så væk igen.. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre?

Mvh. Michelle

Redigeret af Michelle
  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/5/2017 den 12:47 , Landbo skrev:

Hej.

Der er noget der kunne tyde på katten søger din opmærksomhed og har fundet sin egen underfundige måde og gøre det på. Men hvorfor nøjagtig kan jeg ikke svare på.

Formoder Molly er indekat og derfor måske ikke har så mange udfordringer som en kat i sine naturlige omgivelser.

Måske du bare bør lade skabsdøren stå på klem så katten kan se ind i skabet så den mister interessen ?

Måske et hjørne med en indekats bedste jagtmarker (papkasser) kunne hjælpe med og løse problemet ?

Måske en foderbold med mad kunne afhjælpe kalderiet ? 

Dog bør du være forberedt på det ikke er nemt og vænne en kat fra og lave "narrestreger" når den først er startet.

Hilsen Leif.

Hej Leif. For det første, tak for dine råd! Min kat er faktisk en udekat men jeg prøver at lade døren stå på klem fremover :)

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...