Hop til indhold

Hjælp!


Mig og Charlie

Recommended Posts

Kære katteforum

 

1.) Min kat er 8 uger og vejer 800 gr. Man kan mærke hans ribben MEGET tydeligt. Er han undervægtig, og er der noget jeg kan gøre for at "fede ham lidt op"?

 

2.)Jeg er meget i tvivl om min kat har både lopper og et andet dyr :confused: Jeg har fundet ham ude i skoven så det er nok meget sandsynligt at han har en form for insekt i hans pels. Men vi var til dyrelægen for 2 dage siden, og hun sagde at den nok havde lopper, da jeg kom hjem begyndte jeg så at kæmme ham, jeg fandt både (den som formegentlig er en loppe) et lille brunlig, rødt, orange dyr i hans pels som hoppede, og et andet dyr som var sort/mørkebrunt og aflangt som kun kravlede fra han øje og op til øret.

Jeg har absolut ingen idé om hvad dette dyr er. Er der nogen der kan hjælpe?

 

Kh Clara M

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Clara!

 

Jeg synes du skal tage din lille kat tilbage til dyrlægen og både tale om korrekt fodring af killingen og om hvordan du bekæmper diverse utøj han har, både lopper og måske øremider. Sankkede I ikke om det da du var til dyrlægen for to dage siden?

 

Din lille kat skal under alle omstændigheder på et godt killinge fuldfoder, men skal desuden af med alle sine plager (han kan snildt også have orm) før han for alvor bliver en sund og rask katder vokser. Det skal du alt sammen snakke med dyrlægen om.

 

Held og lykke med din lille 'hitte-kat':-)

 

Ayoe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...