Hop til indhold

Min kat tisser i sengen!


Recommended Posts

Hej alle,

 

Jeg har en lille hankilling på 6 måneder som laver urenligheder i sengen. Han blev kastreret allerede som helt lille, og det har derfor intet med markering at gøre. Han er rigtig kælen og ikke spor sky.

 

Det startede med at han tissede en gang i sengen, og efterfølgende i vores dørmåtte. Derefter prøvede vi at holde døren lukket ind til soveværelset men om natten miavede han og kradsede han på døren, så vi ikke kunne sove. Derfor blev han lukket ind igen, da jeg ikke kan bære at han skal stå og "græde" ude foran døren. Han har måske tisset i sengen 5-10 gange og han gør det også i dynen når vi sover...

 

Vi har nu næsten prøvet alt! Alt er vasket i Rodalon og sprayet med Feliway fra dyrlægen. Han har også været en tur hos dyrlægen og blive tjekket, men alt er som det skal være.

 

Da vi bor i en lille 2 værelses lejlighed, har vi sørget for at han bliver luftet ude i haven, omkring 1 time hver dag. Han har tit været oppe og blive passet hos mine svigerforældre som bor i et STORT hus og han elsker at være deroppe og trives godt. Vi besluttede efterfølgende at det nok var fordi han kedede sig i lejligheden og det ville være synd, så derfor flyttede han op til mine svigerforældre, hvor han nu har boet i en uge, og i dag har han tisset i deres seng....

 

Hvad skal man dog gøre? :confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...