Hop til indhold

Leger med tanken om en kat.


Mamastoast

Recommended Posts

Hej, jeg er en mand på 24 år, bor alene i en et værelses på nogle og 40 m2 og går og leger med tanken om en kat. Efter min eks kæreste anskaffede sig to katte, fandt jeg ud af at jeg kommer utroligt godt ud af det med de små dyr, og da jeg ikke er særlig glad for hunde, virkede det ideelt. Nu skal det ikke lyde som om om det er noget jeg tager let på, jeg tager generelt meget få beslutninger uden at have tygget dem igennem først, hvilket bringer mig til dette forum.

 

Jeg tænkte, at hvis jeg skulle anskaffe mig en pelset ven, måtte det gerne være en venlig type, uden alt for meget energi (skal være velkommen tilat sove i mins seng fx), da jeg har arbejde fuldtid, og nok ikke ville kunne tilfredsstille en alt for lejesyg type. Såååå.. social og rolig er ligesom nøgleordene. Og gerne heller ikke alt for super stor og tung... oog selfølgelig også sød (I mine øjne)

 

Det skal siges at jeg nok ikke springer ud i det lige med det samme, men ville gerne høre hvilken kat mere erfarne katte ejere ville anbefale. Jeg går ikke super meget op i racer osv, men synes ligesom at det er den eneste måde at vide hvad jeg køber.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Velkommen :)

 

Jeg vil ikke anbefale dig, at købe en kat i din situation. En kat har brug for meget plads og trives bedst udenfor (hvis det er en killing), medmindre du køber en ældre kat, som har været indekat og ikke har brug for at komme ud eller brug for særlig meget motion. Jeg har selv kat og har ikke kunnet give dem meget plads eller et udeliv før nu, hvor jeg bor i hus. Vent med at få en missekat til at du kan give den masser af plads til at lege på eller køb en ældre kat... Eller.. Køb en katte t-shirt fra http://www.zooshirts.dk :P Det er nemmere Killinge-attack langærmet.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...