Hop til indhold

Meget "morglad" kat


Recommended Posts

Hej Alle Skriver da jeg er ved at gå ud af mit gode skind over min snart 11 måneder gamle hunkat. Hun er såååååå kælen at jeg ikke får sovet noget som helst af natten da hun ligger mig helt op i ansiget. Ovenpå mit hoved. napper og gnasker mig i øre flipperne. Napper mig i hagen osv. Hun ligger på ingen måde stille men " æder mig nærmest " når hun får lov og ligge i min seng. Jeg har for 2 måneder siden startet med at lære hende at være i gang og køkken om natten for at få søvn. Hvilket resulterer i at hun sommetider piver lige til vi falder i søvn. Staret kl 5 med at pive. Jeg står op og lægger hende i kurven og går i seng igen. Dette fortsætter til jeg står op . Nogen morgener, er jeg oppe og lægge hende i kurven 4 gange indtil kl er 7 og vi skal op. Når hun så får lov og komme ind starter hele spillet igen med at kravle ovenpå mit ansigt osv....Når jeg åbner døren piver hun hele vejen ind til min seng. Til hun hopper op og lægger sig. I weekenden her har jeg sovet meget få timer da jeg er kommet hjem om natten, da jeg har arbejdet, Og gået direkte i seng. Men få timer efter staret piveriet. Hvilket har betydet hun vækker mig ved at pive uden for døren. Er der nogen gode råd ???? Jeg har virkelig brug for at sove. Men kan ikke sove med hende i sengen da hun kærligt er ved at "æde" mig hele natten .. Og kan heller ikke lukke hende ude da hun vækker mig og hele huset med hendes piveri... Hjælp :-) Alle syntes det er skønt med så kærlig en kat..men jeg er næsten ved at opgive.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...