Hop til indhold

Hysterisk kattedame siger hej!


Recommended Posts

Faldt lige over emnet her så tænkte jeg da hellere måtte hoppe med på "moden" :P

 

Jeg er en 22 årig trunte der bor i hjertet af Odense. Pt. sygemeldt grundet en dum dum ryg desværre, men det går fremad :)

 

Er ejer af tre katte, en blandingsdreng på 11 år, halv norsk skovkat og halv huskat, han er dog udeboende hos en ven af familien da han desværre ikke egner sig til at være indekat. Navnet er Silver da han er sølvgrå i pelsen.

 

2289_1086048627172_7738_n.jpg

 

 

Dernæst har jeg Diva'en, lille fin huskat pige, også kaldes Fiffi, meget speciel personlighed som man kan bruge mange timer på at observere :P

Her ses hun liggende med Sahko min siam.

 

WP_20130404_002.jpg

 

Og sidst men ikke mindst har jeg min skønne siam Sahko/Sarkozy/Hr. Hugtand (Stamnavn Haslunds Djencis Khan)

Hen blev hentet på Vejle Dyrehospital d. 14-04-12, han havde i nogle år boet hos en ældre herre som havde Sahko og en orientaler ved navn Gizmo, dog var den ældre herre blevet syg og kunne desværre ikke have kattene længere. Sahko og Gizmo var desværre ikke gode for hinanden, Gizmo var en meget dominerende kat og Sahko blev derfor underkuet. Jeg har brugt utroligt meget tid på at få ham godt tilpas her i hjemmet, i starten var han meget forsigtig og turde slet ikke nærme sig Diva'en. Idag er han dog en skøn og velfungerende dreng der er bøllen her i hjemmet, han elsker at jagte ben og fødder. Vil gøre alt for en godbid og er meget snakkende :P

 

Snapshot_20130203.jpg

 

 

Hilsen og potedask herfra ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...