Hop til indhold

kattemor!


Coco Kat

Recommended Posts

hej allesammen ja,min kat har fået killinger her lørdags men nu begyndte min kat og miste pels,og være træt jeg har prøvet med nogen mad og vand til hende, hun gider slet ikke.

Hun prøvede at hoppe til en lidt høj bænk og det kunne hun ikke, ;( så jeg ved ikke hvad der er med hende men det gode at hun mælker killingerne og en anden ting, jeg ville spøre vis moren ser glad ud og man har kendt hende 1-2 år må man så røre ved hendes killinger.

 

Det var det håber i kan hjælpe

 

 

 

 

Coco

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Coco

 

Det lyder ikke til din kat har det godt. Jeg vil anbefale at i tager hende og killingerne en tur til dyrlægen og får hende tjekket.

Hvad foder har i fodret med under drægtigheden? Katte, ligesom mennesker, skal under drægtighed have mad der er beregnet til drægtighed, det kunne måske lyde som om hun mangler de ting.

 

Den eneste måde hvorpå du kan finde ud af om hun vil lade dig røre killingerne på, er simpelthen ved at sætte dig ved siden af hende, lad hende snuse til dig lidt og kæl lidt for hende, hvis hun ikke udviser aggression vil jeg tro hun også vil lade dig røre killingerne :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad foder har i fodret med under drægtigheden? Katte, ligesom mennesker, skal under drægtighed have mad der er beregnet til drægtighed, det kunne måske lyde som om hun mangler de ting

Er helt enig med Prinsesse Gert, men vil lige tilføje, at det bedste du kan give missemor er killingefoder :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay. Super. Ville bare lige være sikker :-)

 

Jeg er også af den overbevisning at katten ikke får alle de næringsstoffer som den har behov for. Jeg ved godt at katten kan tabe sig en del og blive lidt usle at se på men hvis man er i tvivl er det da at foretrække at katten kommer til dyrlæge

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...