Hop til indhold

Hyper aktiv kat


Heidi Madsen

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Min han kat på ca 1 ½ år er indenfor det sidste mdr blevet mere og mere hyper aktiv og især om natten. Han vækker mig nogle gange flere gange om natten ved at mijave helt nede fra maven af og spæne rundt imens. Han får også disse "flip" om dagen. Jeg sørger ellers for at stimulere ham ved at fodre i forskellige slags fodrebræt, lege med forskelligt legetøj, som drillepind, lygte, katteurt, papkasser og selvfølgelig klatretræer. Hans mor er ægte norsk skovkat, faren ved de ikke hvem er. Jeg har også en hun kat der er 2½ år og hun er meget rolig, mijaver lidt hist og her, men ikke om natten.

 

Jeg tænker om det kan skyldes at han har været flyttede 4 gange på et år sammen med mig og min anden kat. Juni/Juli i år var de ude/inde kat hos min søster og ellers har han været ude i sele nogle gange.

 

Her hvor vi bor nu har vi boet i ca 5 mdr. De sagde intet til at vi flyttede igen. Kan det være fordi han savner udelivet?

 

En anden frygtelig tanke jeg har mig er at han har forhøjet stofskifte. Men jeg får en tid hos dyrlægen til januar da de alligevel skal have deres vaccine.

 

Har i en måde jeg kan stimulere/aktivere ham/dem på må I meget gerne skrive det:) Tak på forhånd.

 

Mvh Heidi

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...