Hop til indhold

Mynte mangler en barnepige i julen... Er det dig?


Mynteogmig

Recommended Posts

[h=2]Mynte mangler en barnepige i julen... Er det dig?[/h]

Hej allesammen.
wiggle.gif

 

Jeg ved slet ikke om der er nogle der har interesse i dette. Men jeg står og vil gerne på ferie med min kæreste d.21 til d.28 december. Dette kan dog kun lade sig gøre, hvis nogle vil være barnepige for vores søde kat Mynte på knap 2 år.

Hun er indekat, men meget renlig. Har aldrig haft uheld udenfor bakken. Hun er blevet passet før, og heller ikke her, har det vakt problemer.

Hun er kærlig og elsker at nusse, men er også god til at passe sig selv og sove dagen lang...
sleeping.gif

Jeg forestillede mig, at vi ku aflevere hende hos dig/jer hvis det var.

Vi vil self. gerne give noget for at hun bliver passet et rart sted.
smile.gif

 

Vi bor i København forresten... Kunne det være noget for dig, så ville det være til meeeget stor hjælp.
twark.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Hej :) Jeg ved godt at det er længe siden at du skrev herinde, men jeg håber at I fandt en sød kattepasser til Mynte :) Jeg bor selv i lejlighed og vil selv vente med at få kat til jeg en gang for et større hus. Men jeg elsker katte og tilbyder mig derfor altid som "kattebarnepige" på Tendea - det var måske en mulighed hvis I søger en en anden gang? Bare lige et tip :) Mvh Henriette

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...