Hop til indhold

Er han ensom?


Pernulle

Recommended Posts

Hej alle sammen ..

jeg er helt ny her på siden, så i må lige bære over med mig hvis der findes en lignende tråd? :)

 

jeg har min elskede lille Albert på 1 år og 6 måneder ..

han er det skønneste og skørestes der endnu har eksisteret .. Men tit går han rundt og miaver sørgeligt selvom han får en masse opmærksomhed ..

da han er indekat og bor i en lejlighed tænkte jeg st han måske var bedre egnet til at være udekat. Mine forældre havde ham i nogle dage for at prøve, men han viste overhovedet ikke interesse for det. Han ville kun ud hvis man var med, og gik aldrig mere end en meter væk så skyndte han sig ind igen og gemte sig ..

efter denne lille episode kom han hjem igen og faldt straks til ro .. (Ergo er jeg kommet frem til st udekat er ikke lige ham) dog begyndte han at miave igen :(

jeg pusser og nusser omkring ham rigtig meget og da jeg går i skole har jeg meget fritid hvor jeg er hjemme hos ham ..

Han voksede op med sin bror indtil jeg fik ham i slutningen af oktober sidste år .. Altså da han var en 4 mdr gammel ca ..

 

Mit spørgsmål lyder altså på om han måske savner at være sammen med en anden kat ?

 

Jeg ville sagtens kunne anskaffe mig en kat mere .. Uden problemer, men vil ikke gøre det bare fordi jeg tror det bliver bedre .. Hvad synes i??

 

knus Pernille :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...