boje Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 hej jeg hedde kennet er fra nordsjælland og er 30 år jeg fik min kat matilde her den 21-09-12 fra en dyrlæge. hun ha først hver hos en fra mit job men hens kat og min de ku ikke samme så hun gav den tilbag til dyrlægen og hiun sage på job om der kke var noge er hvel ha en kat,de sage hun skulle rinnge til mig jeg ha fri den dag og jeg to hen så hves jeg ikke ha ta hen var hun bliv aflivet, så her for 8 dag sind fik hun killinger 4 stk hvor 2 dø. men hun er nu en gode mor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
segefin Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 sød kat du har. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Murphy Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Hold da op Kennet, det er virkelig en sød kat du har fået dig der. Det ligner godt nok at de har det rigtig skønt. Det kunne være sjovt med nogle billeder af de små killinger når de leger :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts