Hop til indhold

Efterlysning af trefarvet kat - Odense :(


Julie_

Recommended Posts

Hej - er ny her, så jeg undskylder, hvis denne tråd ligger forkert ?

 

Sagen er, at min skønne orientalerpige, nu har været forsvundet i næsten 4 uger ( d. 2. okt ) og jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Hun forsvandt fra Odense SØ.

 

Hun er en udekat på den måde, at hun lusker lidt rundt i haven, men aldrig forlader grunden. Hun er aldrig ude om natten - eller hvis jeg ikke er hjemme. Derfor har jeg altid været tryg ved at lade hende rende ude. Der er næsten ingen trafik hvor jeg bor, så har heller ikke bekymret mig om det.

 

Sagen er så, jeg var ude og rejse i slutningen af august. Min mor der bor få kilometer fra mig, indvilligede i, at bo hos mig og tage sig godt af katten imens. Hun fuldte ovenstående "regler" for kattens udeliv, og alt gik fint ( omend hun da godt ku mærke katten savnede mig, og var mere interesseret i at komme ud end ellers ) indtil dagen hvor jeg skulle komme hjem. der forsvandt hun simpelthen, tre timer inden min hjemkomst- og er ikke set siden.

 

Jeg har hængt sedler op ( med dusør på 2000 ) - efterlyst hende på Gul og Gratis, der kommer en annonce i lokalavisen på onsdag,hun er efterlyst hos katteregistret, dyrenes værn - tja, har gjort alt jeg kunne, for at få min kat hjem , men ingen har set hende...Derfor udvider jeg nu min søgning, og prøver her.

 

Hun - Mirja hedder hun - er en lanhåret orientaler ( hvilket betyder semilanghåret. Den race, har ikke ulden underpels, som feks perseren ) steriliseret, trefarvet ( hvid på snude, poter, bryst og det mest af maven - og ellers rød og sort ) , har et lille fipskæg, orientalerens lille trekantede ansigt med ret store øre ( med øretatoveringer i begge ) halen er busket. Hun er meget tillidsfuld, og vader bare ind i folks hjem, hvis døren er åben.

 

Hvis I har set hende eller kender nogen der måske har set hende - så kontakt mig...Som sagt er der en høj dusør på spil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...