Hop til indhold

Første gang som katteejer :-)


pernille.g

Recommended Posts

Goddag allesammen! :-)

Jeg er så heldig at jeg får mig en lille guldklump på fredag og er så småt i gang med at gøre det hele klar til den kommer.

Det er en lille hankat.

Jeg har købt: kattebakke, klumpet kattegrus, vandskål, madskål, legetøj, skovl, halsbånd, kradsetræ og kattemad.

Her kommer det store spørgsmål så, jeg har købt noget kattemad som hedder "Kitekat", men er i tvivl om, om det er noget jeg skal vente med, om den skal have killingefoder eller om den gerne må få almindelig foder, om den skal have mælk/fløde eller hvordan?

 

Det skal lige siges at katten er 12 uger, og skal kastereres. Den er udelukkende indekat.

Lidt hjælp ville være lækkert.

 

Kram nybegynderen ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest, så må du ALDRIG give din kat mælk eller fløde. Deres maver kan ikke tåle det. De skal ligesom os andre have vand og masser af det. Og ja, han skal have noget mad som specielt er til killinger, indtil han ca. fylder et år. Det som du allerede har købt, det kan du så bruge som små godbidder i løbet af dagen, når du skal opdrage ham.

 

Og så i øvrigt tillykke med nyanskaffelsen. Og held og lykke med ham..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...