Hop til indhold

Jalousi er en grim ting


Recommended Posts

Oswald har lige været ude på sjov i 10 dages tid. Han plejer at tage på "ferie" en eller to gange om året og i år tog det så 10 dage. Problemet er at Bagheera nu mener at han ejer mig og at Oswald bare skal holde sig væk.

Bagheera har altid gerne ville klistre sig op af Oswald og har kaldt på ham hvis han har været væk hele dagen.

Oswald kom hjem i dag og nu miaver Bagheera højt hvis Oswald kommer for tæt på mig. Bagheera hvæser også af Oswald og har dasket ud efter ham et par gange. Det er helt tydeligt at det er mig Bagheera vil have for sig selv. Oswald må nemlig gerne spise mad og ligge på favoritpladsen i sofaen, for så kan han jo hænge på mig imens.

 

Er der andre der har prøvet sådan en form for jalousi og skal jeg bare give dem tid?

Oswald prøver bare at ignorere Bagheera, men svare igen hvis Bagheera hvæser af ham. Men mit problem er at jeg er lidt bange for at Oswald, der jo er en sart herre, vil løbe hjemmefra igen inden de bliver gode venner igen.

 

Så skal jeg bare ignorere dem så vidt muligt og bede Bagheera lukke aret når han skaber sig, eller nogen der har nogle andre gode råd?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...