Hop til indhold

Oppustet og hård mave


Sarah19

Recommended Posts

Hej

 

Min skønne maine coon Blue Bell er flyttet ind hos mig for en uge siden. Hun er først nu begyndt at ville komme hen til mig og nusses og sådan, og jeg lagde her til aften mærke til, at hendes mave er helt oppustet og hård at røre ved. Er det normalt?

Hun er ikke neutraliseret endnu (det skal hun dog inden længe), og ifølge sælgeren skulle hun være sund og rask.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er fantastisk at et indlæg kan stå så længe uden et eneste svar. Jeg er faktisk en smule skuffet, jeg troede dette forum var mere aktivt end som så.

 

Men for at besvare mit eget spørgsmål; Blubbe kom til dyrlægen, som kunne fortælle mig at hun var aldeles højgravid, og for øvrigt kunne føde allerede i denne weekend. Sælger påstår ikke at kende til denne graviditet, men det forekommer mig meget mystisk eftersom Blubbe altid skulle have været en indekat. Men nu har jeg gjort en fødekasse klar, og fået en masse gode brochurer fra min dyrlæge, samt en hotline, jeg kan ringe til, hvis jeg bliver i tvivl under fødslen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...