Hop til indhold

Min kat er muligvis perverteret voldtægtsforbryder


Josefine

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger det, frygter jeg lidt, at min 1-årige hankat har udviklet sig nogle upassende seksuelle vaner. Han forgriber sig på mine uldne tæpper!

Han har altid haft en tendens til at sutte på tæpper og tøj og "ælte" dem, men det har jeg tilskrevet, at hans mor forlod ham da han var ca. 6 uger.

I dag sad jeg så i sofaen, mens han troligt æltede løs ved min side, da jeg til min rædsel bemærkede at han sgu havde foldet svaberen ud, og lavede små bolle-bevægelser! Ikke på samme hastige måde som hunde gør det, nej nærmere som var det blid elskov. Jeg var lige ved at kløjes i morgenkaffen!

Det skal dertil nævnes at han er en kastreret indekat, der i sit voksne liv, aldrig har kendt nogle damemisser.

På trods af et helt liv med adskillige katte, har jeg aldrig oplevet noget lignende.

 

Så nu spørger jer jer:

Er min kat tosset, eller er jeg hysterisk (vil ikke afvise nogen af delene:rolleyes:)?

Er det overhovedet noget seksuelt, eller hygger han sig bare?

Og ikke mindst, har I nogensinde oplevet sådan en opførsel fra jeres små pelsaber?

 

 

 

- J /som ikke kan klare tanken om at hendes lille baby har seksuelle drifter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...