Hop til indhold

sprit ny (mange billeder!)


Recommended Posts

hej alle sammen.

jeg er sprit ny på dette forum og vil lige præsentere mig selv, men aller mest mine hjertebørn.

jeg er 19 år gammel (snart 20) og er til sommerferien student. jeg har tre skønne katte, men min passion for dem startede for alvor da min mor og jeg fandt to 4-5 uger gamle killinger i en skov. eftersom vi ikke vidste så meget om så små moderløse killinger, blev vi nødt til at lære og gøre vores bedste for dem. efter det har jeg indset hvor spændende katte er.

dog har jeg altid haft kat og selvfølgelig altid elsket dem utroligt højt.

nå men nu til kattene!

 

heeeeej! jeg hedder Ejner. Min søster, Oda og mig blev fundet i en papkasse i en skov.. adr! vi var kun 4/5 uger gamle.. det var noget hø! men vi kom med hjem og blev præsenteret for olfort... og alle derude, det er VERDENS ældste og mest sure kat.

IMAG0120.jpg

fordi vi var så små fik vi en lille kasse at sove i. men jeg om til at lave pølser deri fordi jeg havde tyndmave.. så kom jeg i bad. føj! :mad:

IMAG0126.jpg

nu er jeg snart 2 år gammel og er en herlig dreng! jeg tigger ved håndvasken og så giver Chalotte sig altid. :rolleyes: jeg drikker af vandhanen her!

IMAG0090.jpg

 

mit yndlings kradsetræ!

IMAG0011.jpg

 

ja ja.. sådan ligger man bare bedst!

IMG_0119.jpg

 

 

hihi.. hej. jeg hedder Oda. jeg er Ejners søster. jeg var så svag da jeg blev fundet at jeg var liiige ved ikke at klare det. men jeg fik varme og mælkeerstatning og så gik det!

IMAG0115.jpg

 

her ligger jeg med min bror i vores yndlings kradsetræ. vi er ikke så gamle :P

IMAG0272.jpg

 

adr! han vasker mig hele tiden.. men det er nu dejligt nok.

IMAG0037.jpg

 

ja sådan ser jeg ud nu. stor, tyk og dejlig! ;)

IMG_0267.jpg

 

hej. jeg hedder olfort. og nej jeg er ikke en dreng! :mad: før killingerne kom var jeg en kat der mest sov og ikke gad lege... men nu efter et år hvor vi først er blevet rigtig gode venner nu, så er jeg som en killing igen. hæhæ :o jeg kan ikke rigtig lide andre mennesker, udover Chalotte!

pølle dias.jpg

 

jeg er prinsessen af Karup og i hvert fald her på mit bord på altanen!

DSC00128.jpg

 

nå.. jeg er træt nu, jeg vil ind og sove på mit yndlingssted. liiige ved siden af Chalotte :cool:

IMG_0109.jpg

 

 

 

det var alt fra os! potedask til jer missere, og husk at holde jeres mennesker i kort snor!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...