Hop til indhold

sjove ideer jeres kat har fået...


Maloo

Recommended Posts

Jeg fik min dejlige Maloo, gennem en opdrætter, da Maloo desværre ikke kunne finde ud af det med husets andre katte (hvilket jeg stadig ikke forstår den dag i dag, da Maloo har taget ny kat til sig med killinger og nu også hund, men heldigt for mig, da jeg jo så har hende.)

 

Hun havde fået fire kuld killinger inden jeg fik hende, hun er ikke selv typet nok som balineser, for små ører og for kort i ansigtet, men hun har leveret perfekte killinger. Jeg troede jeg skulle prøve at avle på hende da jeg fik hende, men fordi hun begyndte at strinte, besluttede jeg mig for at hun skulle steriliseres og bare være hyggekat.

Hun er seriøst stadig skruk, hvilket også har gjort at hun præsterede at producere mælk til en killing hvis mor ikke længere var der. Dyrlægen sagde ellers dette ikke burde være muligt, men ikke desto mindre.

 

Nå men den lille sjove vane hun har, jeg vil dele med jer. Om aftenen når vi går i seng, går hun hele huset igennem og samler vasketøj, hvis kæresten for eksempel har smidt sokkerne og de er blevet skubbet under sofabordet (hvor kan mænd sgu da være irriterende *LOL*) så render Maloo med dem. viskestykker og klude på køkkenbordet og i skuffen hvis den bare står en smule åben, hun åbner køkkenskabene for lige at se hvad der sker derinde, datterens sokker i hendes skuffer, eller tøj i vasketøjskurven. Og nej ikke kun små ting men også store trøjer. Alt bliver samlet sammen og lagt i en bunke i sofaen. Det gør det yderst nemt at samle vasketøjet sammen, og super komisk at komme ned om morgenen og se hvad hun så har fundet i løbet af natten hun skulle putte i. Det begynder allerede kort tid efter vi går i seng og vi kan høre hun har fundet noget hun så render rundt med i munden og kalder, som om hun tror vi så kommer farende for at lege eller snakke med hende.

 

Hvad med jer andre, hvad har jeres katte af små sære/sjove/søde ideer??

Link til kommentar
Del på andre sites

Toast har fundet ud af at han ser sød ud når han sætter hovedet på skrå, og når man ser sød ud, så bliver man jo kælet med ;D , så han er begyndt på at sætte sig ved siden af mig, give et lille miav hvorefter han nærmest lægger sit hovede på sin egen skulder. :o

 

I sidste uge opdagede han også at han kan åbne min hoveddør ved at hoppe op og hænge sig i dørhåndtaget (knapt så fedt) så nu skal den være låst hele tiden :( (Han er indekat)

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har anskaffet mig en furminator og støvsuger altid efter brugen af denne. Min huskat er ligeglad med støvsuger og lagde sig oven i alle hårene jeg have fået af ham så kørte støvsugere over ham. Det syntes han åbenbart var dejligt så nu hver gang jeg støvsuger blir han ved med at ligge sig foran og forventer at blive støvsuget :D:confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...