Eva Sophia Skrevet Marts 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 19, 2012 Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle herinde der træner deres kat(te). Hvilke erfaringer de har med det og hvilke tricks deres katte kan. Jeg klikketræner min kat Fnug, der nu er 8 måneder gammel. Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til nye tricks. Så skriv endelig hvis I har nogle forslag. Jeg har lagt en video ind på min væg, hvor man kan se de fleste af Fnugs tricks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Marts 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2012 Min hankat Toast kan kysse på kommando, og snurre rundt om sig selv når jeg siger Rrrrrundt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Eva Sophia Besvaret Marts 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2012 kysse på kommando, ej hvor sødt... det vil jeg prøve at lære Fnug Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hubert Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Mega god film... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts