Hop til indhold

Så har I fået endnu et nyt medlem!


Gina2705

Recommended Posts

Kære alle kattevenner – jeg er spritny og glad for at være her :)

 

Jeg hedder Jørgine og fik min Uffe fra Inges Kattehjem i juni sidste år – og livet har aldrig været det samme siden – heldigvis ;)

Jeg havde længe ønsket at få kat igen som for 20 år siden, men først sidste år blev det muligt, hvorpå jeg strøg ud til Inges. Der var mange søde og kælne katte, men jeg ville aller helst adoptere én, der var svær at afsætte pga alder, manglende bagben eller andet, for jeg har 24 timer i døgnet til at overdænge den med opmærksomhed og kærlighed. Jeg blev så ført ud i stille-afdelingen for de katte, der enten var kede, sure, bange el lign. I et af burene kunne man kun se bagenden af en blød rejsetaske, for Uffe var ked og bange og gemte sig inde i den. Jeg var solgt inden jeg overhovedet så ham – og hurra for det! Han faldt meget hurtigt til hos mig og vi er som skabt for hinanden - og det er næsten grinagtigt hvor højt jeg elsker ham!

 

Uffe er næsten 5 år og halvt siameser, hvilket åbenbart er grunden til, at han ’taler’ så meget (det stod der i hvert fald på info-sedlen fra hans ex-mor). Vi har masser af daglige skægge rutiner, tonsvis af sjove lege og han elsker at sidde på altanen og se på folk og fugle. Hvis han ku’ få lov, lå han gerne på mit ansigt hele dagen, men han ta’r heldigvis til takke med at ligge under min hage når jeg skal se en film – ha, han er verdens største hyggedyr :)

 

Uffe 042 8x6.jpg

Jeg har kigget lidt rundt på Forummet og glæder mig til at møde jer alle og høre om og se jeres katte!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak for din kommentar Nadia - håber vi tales ved i chat-tråden, når jeg har fundet den :D Og hvis jeg fx gerne vil læse din præsentation, skal jeg så bare lede i Præsenter-tråden?

 

Du kan finde min præsentations tråd i præsentations forummet :) men den nemmeste måde er at trykke på mit bruger navn (Nadia) og derefter "Vis profil". Ovre til ventre er der en menu, der kan du finde "Find nyeste tråde" :) der ligger den.

 

;) eller du kan kigge på dette link http://www.katteforum.dk/showthread.php?t=1247

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...