Nadia Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Min far var på besøg i weekenden og overlod sit kamera til mig i denne uge. Så misserne og jeg har rigtig øvet os idag på at få taget nogle gode billeder af dem.Her er resultatet Der kan klikkes på billederne så bliver de større Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Dejlige billeder - især nr 3! Sikke en tiger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Februar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Haha en rundtosset tiger min kæreste havde fået ham til at løbe rundt om sig selv, og da hen så stoppede fik jeg dette billede det er derfor benene står lidt "forkert" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Super fine billeder! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gina2705 Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Wow, du er jo en veritabel katteportræt-fotograf! Skønne billeder! Jeg er helt ny og øver mig stadig på at navigere rundt her, så håber det er ok at kommentere katte-pics her og der Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Marts 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Wow, du er jo en veritabel katteportræt-fotograf! Skønne billeder!Jeg er helt ny og øver mig stadig på at navigere rundt her, så håber det er ok at kommentere katte-pics her og der Tusind tak, det var rigtig pænt sagt Jeg gør hvad jeg kan for at få nogle gode billeder af drengene mest de er "små". Selvfølgelig er det helt i orden at kommentere på alle billederne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sonien0306 Besvaret Marts 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2012 det er derfor benene står lidt "forkert Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
RBSphoto Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Ser godt ud men kan anbefale at glatte tæppet mere ud så der bliver en glattere overflade, specielt når det ikke er let stof/Skinnende stof med nuancer. Og jeg ved skam hvor svært det er at tage billeder af de kræ og øvelse gør mester Men en super go begyndelse og en dejlig kat Mvh Rikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
La_Cour Besvaret Januar 12, 2023 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2023 Verifpro.net - paypal, ebay, stripe, banks, crypto, docs and more! Follow channel https://t.me/Verifpro_accounts to get more info Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts