Hop til indhold

Prince Milo


Recommended Posts

Prince milo er det man kalder en stjålet kat, hans mor er ragdoll og havde fået et kuld killinger i 2008, milo var en af dem, men desværre var en mine venners katte mødre ude og anskaffe sig en ny killing (milo), og det blev selfølgeligt hurtigt opdage, da en huskat jo normalt ikke får silke bløde lang pelsede katte.

Milo's oprindelig mor ville hverken eje eller have sin killing tilbage, og min vens katte mor, nægtede at have noget med ham at gøre oxo, jeg blev ringet op for at få lidt råd og vejledning til hvad der skulle ske med den lille 4 uger gamle kat, og jeg overtog milo fra bitte killing fodrede ham op og fik ham i god stand, han er nu min tro følge i livet, til det punkt hvor jeg kan gå tur med ham uden for uden sele og han løber aldrig længere væk en 100meter (hvor han så sætter sig og klager over jeg går så langsomt når han nu løber så fint).

180044_1893443898823_1323301447_2186433_4908939_n.jpgca 4 måneder gammel her.

296703_2289862255502_1517351179_32502709_1455051_n.jpglige fyldt 3 år.

 

Og som det fremgår af nederste billede passer han godt på vores søn, faktisk var han en redning under kolik fasen ved at lade Frej vores søn sparke til sig for at koble ham ned.

 

Milo er unik som så mange andre katte, adlyder blindt, og ved at borde er til mennesker og reoler er kedelige at klatre på.

Det skal dog tilføjes at milo har sin helt egen private læne stol, som er hans i stuen, og den nyder han at ligge i når der er familie hygge (vi kalder den konge stolen for han fylder den godt til).

 

Han har fået en ung hun kat som lege kammerat, da hun er endnu en reddet kat denne gang fra vold, hun er selfølgeligt i gang med at blive opdraget (her faktisk primært af milo), og de har begge fået en kradseborg i soveværelset så vi kan sove sammen med dem når vi går i seng og de hopper så til ro selv.

 

Det var sådan lidt kort fortalt om kattene primært :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...